Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 22.01.2025, 05:57

РАДУГА

Цвета радуги
Категории раздела
Методический материал [10]
Наш опрос
Нужен ли нашему сайту форум
Всего ответов: 17
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Форма входа
Глобус

Каталог статей

Главная » Статьи » Учительская » Методический материал

Урок 1

Тема: Життя людини - найвища цінність.

Мета: удосконалювати сформоване в дітей поняття про життя, як найвищу цінність і про здоров'я як найважливішу умову щасливого життя; виховувати почуття власної цінності, вдячності й любові до природи.

Матеріал: сонечко, ребуси, конверти із завданням для груп; яблунька мудрості", чарівна скринька.

Хід уроку

1.Організація класу. 2. Опрацювання теми уроку.

а) робота з тлумачними словниками.

Цінність   1)Виражена в грошах вартість чого-небудь, ціна.

2)Те, що має повну матеріальну або духовну вартість, цінний предмет.

Цінний     1)Який має ціну, вартість.

2)  Який коштує дорого.

3)  Такий, яким дорожать.

- Яке значення підходить до слова «життя»?

Висновок: Нема нічого ціннішого, як життя людини.

б)"мозковий штурм"

-  Коли людина щаслива в житті?

Висновок: Фізично розвинена людина завжди бадьора, життєрадісна. Сила та здоров’я запорука гарного навчання і праці, щасливого життя.

в)робота в парах

-  Які ваші думки щодо призначення людини, сенсу її життя на землі.

г) заучування вірша Л.Іванкіна «Твори добро».

Ти добро лиш твори повсюди, Хай тепло твої повнить груди. Ти посій і доглянь пшеницю, Ти вкопай і почисть криницю. Волю дай, нагодуй пташину Приласкай і навчи дитину, Бо людина у цьому світі Лиш добро повинна творити!

д) аналіз вірша

-  До чого закликає автор вірша?

-  Якою має бути людина?

-  Яким має бути її життя?

є)читання оповідання В.Сухомлинського "Який слід повинна залишити людина на землі?"

ж)обговорення оповідання.

-  Які роздуми викликало у вас це оповідання?

-  Як на вашу думку, про який слід йдеться в назві оповідання?

-  Яким ви уявляєте своє майбутнє життя?

З.Закріплення теми уроку.

а)"чарівний глечик"

(Діти „черпають" із глечика прислів'я та приказки)

*  Життя любить того, хто з ним бореться, а нищить того, хто йому піддається.

*  Життя закоротке для щастя, а задовге на терпіння.

*  Ніхто не знає, що його в житті чекає.

*  Де є життя, там є й надія.

*  Життя прожити -не яблука вкусити.

б) мудрі поради ( „Яблунька мудрості")

*  Шануй батька й неньку, Буде тобі скрізь гладенько.

*  Бережи честь змолоду.

*  Все добре пам'ятай, а зла уникай.

*  Здоровий будеш - все забудеш.

*  Щоб досягти великого, треба почати з малого.

*  Чого собі не зичиш, того й іншому не бажай.

*  Хто чисте сумління має, той спокійно спати лягає.

*  Здоров'я побажаєш - щастя знайдеш.

Висновок: Хай ці мудрі поради будуть девізом вашого життя.

Адже поведінку кожної вихованої людини, завжди визначають найважливіші цінності життя. Саме цінності узагальнюють досвід людства і роблять життя людини осмисленим, тобто надають йому сенсу.

в) цінності життя (На дошці сонечко, у учнів промінці, на яких вони записують цінності життя людини).

ВИСНОВОК: Дійсно, є різні цінності але всі вони за основу мають цінності миру та любові до Бога, любові до близьких, любові, яка дає людині можливість досягнути єдності зі світом і з самим собою, мати власну думку і відстоювати свою думку у житті. Здавна люди цінували правдиве життя - чесне, щире, відкрите.

4.Підсумок уроку.

(Учень читає вірш Анатолія Матвійчука).

Що є життя, хто до кінця збагне? Воно прекрасне , як би все не сталось. Та є у ньому правило одне, Що нам у спадок з давнини досталось. Торкаєш Душу, а чи грішну плоть - Біда прийти від тебе не повинна. Ні словом, ані ділом не зашкодь, Якщо ти справді на землі Людина.

Категория: Методический материал | Добавил: ВиталийГонтарев (20.12.2011)
Просмотров: 619 | Теги: урок, мова | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Живой Календарь
Поиск
Общение
Мини-чат
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Облако информации